Статьи

Коли шукати роботу, а коли – співробітників?

На ринку праці зараз можна спостерігати дві протилежні тенденції. З одного боку, конкуренція (яка може бути представлена за допомогою hh-індексу – співвідношення кількості резюме до кількості вакансій) зростає з року в рік. З іншого – роботодавці скаржаться на кадровий дефіцит.

Експерти hh.ua | grc дослідили, як саме змінювався попит та пропозиції на ринку праці протягом 2019 року: коли розміщувалось більше вакансій, а коли – більшу активність проявляли пошукачі.

Протягом 2019 року конкуренція на ринку праці перебувала на позначці 6-8 резюме на одну вакансію. Найбільш «конкурентними» при цьому були останні місяці року. У листопаді та грудні на одну вакансію припадало більше 8 резюме. Цей період традиційно ненайвдаліший час для зміни роботи, адже наприкінці року компанії менш активно відкривали вакансії.

А от перша половина року виглядає більш привабливо з точки зору конкуренції. У цей час розпочинається реалізація нових проєктів, відбувається розширення бізнесу в різних напрямках, і тому пропозицій про роботу стає більше.

Коли шукати роботу, а коли – співробітників?

При цьому динаміка вакансій та резюме місяць до місяця свідчить про те, що найбільше зростання амплітуди вакансій було у лютому, коли після свят та затвердження бюджетів і стратегій роботодавці зайняли активну позицію у пошуку співробітників. Певні сплески активності спостерігались також у квітні та червні.

А от резюме більш активно розміщували якраз у другій половині року: вересні-жовтні. Можливо, дається взнаки завершення сезону відпусток, коли видається нагода підбити проміжні підсумки року і подумати, чи влаштовує поточне місце роботи.

Звичайно, не можна забувати, що у кожної сфери є й свої особливості. Так, наприклад, пошукачі профсфери «Початок кар’єри» більш активні у липні та серпні. А вакансії у сфері «Туризм та готельно-ресторанна справа» відчутно зростають у травні та червні.

Коли шукати роботу, а коли – співробітників?
Вакансии дня

Комментарии